استخدام مدیر شبكه های اجتماعی برای دفاع از ایلان ماسك !
به گزارش نیو وبلاگ شرکت خودروسازی تسلا اعلام نموده است که برای دفاع از هجمه های آنلاین به ˮایلان ماسکˮ مبادرت به استخدام مدیر شبکه های اجتماعی یا همان مدیر روابط عمومی می کند.
به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا و به نقل از آی ای، طبق اعلامیه ای که بتازگی در صفحه مشاغل "تسلا" انتشار یافته است، این شرکت به دنبال یک "متخصص پشتیبانی از مشتری" به صورت تمام وقت است که می تواند پاسخگوی سیل پیام های روانه شده به سمت مدیر عامل این شرکت باشد.
این بدان مدلول است که شرکت "تسلا" برجسته ترین شرکت تولید خودرو های برقی خودران در جهان می خواهد شخصی را برای رسیدگی به پیام های مشتریان ناراضی استخدام کند، علاوه بر اینکه از مدیرعامل این شرکت یعنی "ایلان ماسک" در مقابل انتقادات در شبکه های اجتماعی دفاع می کند.
لازم به ذکر است که "ایلان ماسک" فعالیت زیادی در شبکه اجتماعی توییتر دارد که اغلب در مورد کارهای خود و گاهی در مورد مسائل دیگر توییت می کند که بحث برانگیز می شود و گاهی سبب واکنش شدید مردم و حتی مواخذه او نیز شده است.
از زمانی که تسلا کل بخش روابط عمومی خودرا در اکتبر سال ۲۰۲۰ تعطیل کرد، "ماسک" به تنهایی با رسانه ها روبه رو شده است و روابط پرتنشی نیز با آنها داشته است. اما به هر حال "ماسک" تصمیم گرفته بود که بوسیله حساب شخصی خود و به تنهایی با رسانه ها کنار بیاید.
اینکه تسلا یا مدیرعامل آن از تعطیل کردن بخش روابط عمومی پشیمان شده باشند، بعید نیست، اما هیچ کس نمی تواند سختی کار مدیر روابط عمومی یا مدیر رسانه های اجتماعی را باتوجه به شهرت و البته حواشی پیرامون تسلا و "ایلان ماسک" انکار کند.
بنظر می رسد طی این مدت اخیر، فقدان بخش روابط عمومی در "تسلا" سبب سرخوردگی مشتریان شده است و آنها را به سمت حساب شخصی "ایلان ماسک" در توییتر هدایت کرده است.
حالا یک مدیر روابط عمومی می تواند از بار انتقادات یا حداقل نارضایتی مشتریان نسبت به پاسخگویی این شرکت بکاهد، ضمن اینکه بدون داشتن یک تیم روابط عمومی قوی، هر استخدام جدیدی در تسلا کار بسیار دشواری خواهد بود.
منبع: newweblog.ir
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب