ایرانسل گواهینامهی بین المللی ISO 9001:
2015 را برای مدیریت تمامی فرایندهای خود دریافت كرد
به گزارش نیو وبلاگ ایرانسل، نخستین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، موفق به دریافت گواهینامهی استاندارد بین المللی ISO 9001: 2015 برای استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود، از شرکت INTERCERT Group of MTIC شد.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، استاندارد بین المللی ISO 9001 که با هدف افزایش توان سیستم های مدیریت کیفیت (QMS) طراحی شده است، یکی از استانداردهای مطرح در کسب وکارهای پیشرو محسوب می شود. به کارگیری معیارهای این استاندارد، سبب پیشرفت سیستم مدیریت کیفیت و نهایتاً رضایت مشتریان می شود. همچنین، اجرای الزامات نظام مدیریت کیفیت در هر سازمانی، توانایی آن سازمان را در ارائه محصولات و خدماتی که دلخواه مشتری باشد، بهینه می کند. هدف نهایی از استقرار این سیستم، افزایش رضایت مشتریان است. رسیدن به کیفیت مورد نظر مشتریان و پایداری آن نیز، تنها زمانی ممکنست که در تمامی فرایندهای مستقیم و غیرمستقیم، کیفیت محصولات و خدمات و همین طور رضایت مشتری، کنترل و برای بهبود مستمر آن تلاش شود. ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پروژه استقرار نظام مدیریت کیفیت در تمامی فرایندهای خود برمبنای استاندارد فوق را در امتداد نیل به چشم انداز ترسیم شده و در راه بهبود خدمات ارائه شده به مشترکان خود اجرا کرده است. ایرانسل، اولین ارائه دهندهی 5G در ایران، همیشه در تلاش است تا با ارائهی محصولات و خدماتی مبتنی بر تازه ترین فناوری های روز دنیا، آخرین دستاوردهای جهانی را نیز برای ارائهی خدمات پشتیبانی و بعد از فروش به مشترکان خود به کار بندد. ایرانسل قبل از این نیز در سال ۱۳۹۷، موفق به دریافت گواهی نامهی بین المللی سیستم مدیریت کیفیت بر طبق استاندارد بین المللی ISO 9001: 2015 در زمینهی فرایندهای فروش و خدمات بعد از فروش خود با تأییدیهی شرکت توف نورد (TÜV NORD GROUP) و نیز گواهی نامه های بین المللی استانداردهای ISO10002: 2014 در زمینهی «مدیریت شکایات مشتریان» و ISO10004: 2012 در حوزهی «سنجش و پایش میزان رضایتمندی مشتری از خدمات بعد از فروش» (بستهی استانداردهای مشتری مداری) از شرکت TÜV InterCert GmbH شده بود. ایرانسل همین طور در سال ۱۳۹۹ نیز، برای هفتمین سال متوالی، با کسب رضایتمندی بالای ۹۰ درصدی مشترکان، موفق به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان (مربوط به ارزیابی سال ۱۳۹۸)، بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه دریافت کنندهی این جایزه شده بود. ۲۱۲۱
منبع: نیو وبلاگ
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب