معاون دانشگاه لرستان خبر داد:

اجرای طرح کشت بافت محصولات در لرستان

اجرای طرح کشت بافت محصولات در لرستان به گزارش نیو وبلاگ، لرستان معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان از اجرای طرح پروژه رصدخانه ملی آب ایران و اجرای طرح کشت بافت محصولات در لرستان با همکاری معاونت علمی ریاست جمهور اطلاع داد.


سعید محمدزاده در گفتگو با ایسنا به بعضی از دستاوردهای مهم دانشگاه لرستان در حوزه ارتباط با صنعت پارسال اشاره نمود و اضافه کرد: افتتاح مرکز رشد مستقل در دانشگاه لرستان یکی از این دستاوردها بوده است.
وی افزود: همینطور دانشگاه لرستان با بنیاد ملی علم در جهت طرح های پژوهشی هم قراردادهایی منعقد شده است.
معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان اظهار داشت: جذب حمایت مالی از سازمان صنایع دفاعی در چارچوب هسته های پژوهشی یکی دیگر از دستاوردهای دانشگاه لرستان در حوزه ارتباطات و صنعت بوده است.
محمدزاده از همکاری دانشگاه لرستان با معاونت علمی ریاست جمهور برای اجرای طرح پروژه رصدخانه ملی آب ایران و اجرای طرح کشت بافت محصولات در لرستان اطلاع داد.
وی اظهار داشت: همینطور ۲۵ میلیارد تومان درآمد اختصاصی را برای دانشگاه لرستان تا پایان ۱۴۰۲ در نظر گرفته بودیم اما با تلاش دانشگاه لرستان این رقم تا آخر سال ۱۴۰۲ به ۳۷ میلیارد تومان رسید.
معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان از پرداخت حق التدریس اساتید تا آخر سال ۱۴۰۲ اطلاع داد و خاطرنشان کرد: همینطور پارسال ۳۰۰ میلیاردریال وام دانشجویی به دانشجویان دانشگاه لرستان پرداخت شده است.



0.0 / 5
378
1403/03/06
13:19:26
تگهای مطلب: پروژه , پژوهش , دانشگاه , دستاورد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی