اعطای جایزه معتبر کامستک به استاد دانشگاه صنعتی شریف

اعطای جایزه معتبر کامستک به استاد دانشگاه صنعتی شریف به گزارش نیو وبلاگ، جایزه COMSTECH برای «دستاورد تمام عمر در ریاضیات» سال جاری به سعید اکبری، استاد دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف اعطا می شود.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از ایسنا، طبق اعلام کمیته داوری همکاریهای علمی و فناوری سازمان کنفرانس اسلامی جایزه معتبر COMSTECH، سال جاری برای «دستاورد تمام عمر در ریاضیات» به سعید اکبری استاد دانشکده علوم ریاضی دانشگاه صنعتی شریف تعلق گرفت.
موسسه COMSTECH جایزه ای را بعنوان دستاورد تمام عمر در علوم پایه (ریاضیات، فیزیک، شیمی و زیست شناسی) برای پژوهشگران برجسته کشورهای اسلامی که دارای مقالات فاخر اثرگذار هستند، در نظر گرفته است. این جایزه دو سالانه است؛ یک دوره به رشته های(ریاضیات و فیزیک) و یک دوره به رشته های(شیمی و زیست شناسی) اهدا می شود، یعنی هر ۴ سال یک مرتبه به ریاضیدانان برجسته و تراز اول کشورهای اسلامی اعطا می شود، که سال جاری این جایزه در رشته ریاضیات به دکتر سعید اکبری، تعلق گرفت.
کمیته داوری این جایزه متشکل از برجسته ترین دانشمندان بین المللی در ارتباط با آن شاخه می باشد. مبلغ این جایزه ۸۰۰۰ دلار است که در کنار لوح تقدیر که به امضای رئیس جمهور پاکستان(ریاست COMSTECH) رسیده است، اهدا می شود.
گفتنی است، این جایزه از راه بنیاد جایزه مصطفی(ص) در اختیار دانشمندان برجسته ایرانی قرار خواهد گرفت.




منبع:

0.0 / 5
216
1403/03/11
12:00:28
تگهای مطلب: پژوهش , پژوهشگر , دانشگاه , دانشمند
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۳
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی