سلیمانی خبر داد؛

افتتاح طرح همسفران خورشید هلال احمر

افتتاح طرح همسفران خورشید هلال احمر به گزارش نیو وبلاگ، دبیرکل جمعیت هلال احمر از حضور و مشارکت بیشتر از ۱۵۰۰ امدادگر و ۳۰۰۰ جوان داوطلب در مسیرهای منتهی به مشهد مقدس به منظور عرضه خدمات به زائرین امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر اطلاع داد.


به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، یعقوب سلیمانی، دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور، امروز سه شنبه در مراسم افتتاحیه طرح خدمات رسانی به زائرین امام رضا (ع) در دهه پایانی ماه صفر در محل پایگاه امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی از استقرار بیشتر از ۱۵۰۰ امدادگر و ۳۰۰۰ جوان داوطلب در مسیرهای منتهی به حرم مطهر اطلاع داد و اظهار داشت: این تعداد در دو طرح همسفران خورشید و قدم به قدم خدمات خویش را به زائرین عرضه می کنند. سلیمانی ضمن اشاره به تجربیات موفق جمعیت هلال احمر در اربعین حسینی، عنوان کرد: در این طرح، بیشتر از ۲۴۰ خودروی امدادی، ۱۱۶ پایگاه ثابت و سیار و همینطور ۷۰۰ ویلچر برای تسهیل خدمت رسانی به زائرین در نظر گرفته شده است.
وی تصریح کرد: حدود ۱۰۰ تیم امدادی در مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع) برای عرضه خدمات فوریت های پزشکی پیشبینی شده اند. وی افزود: ۱۱۶ پایگاه ثابت و سیار برای تسهیل و هماهنگی عرضه خدمات به زائرین، بخصوص در مسیرهای منتهی به حرم امام رضا (ع)، برنامه ریزی و تجهیز شده اند.
دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با تکیه بر اهمیت هماهنگی بین دستگاههای مختلف، از تلاشهای همه دست اندرکاران این طرح تقدیر نمود و اظهار داشت: این اقدامات، نمادی از وحدت و همدلی میان مردم و مسؤلان است.

0.0 / 5
151
1403/06/07
09:28:47
تگهای مطلب: پزشكی , خدمات , نماد
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی