امروز؛

۲۷۰ سند روستایی منطقه کالپوش تحویل مالکان شد

۲۷۰ سند روستایی منطقه کالپوش تحویل مالکان شد نیو وبلاگ: همزمان با سفر رییس قوه قضاییه به استان سمنان و با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در منطقه کالپوش 270 سند روستایی صادر و به مالکان اهدا شد.



به گزارش نیو وبلاگ به نقل از مهر، همزمان بامداد پنجشنبه و مقارن با سفر رییس قوه قضاییه به استان سمنان و با حضور رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و تعدادی از مسئولان محلی، در منطقه کالپوش ۲۷۰ سند روستایی صادر و به مالکان اهدا شد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اعلان اینکه این ۲۷۰ سند امروز در حالی تحویل مردم می شود که تحویل این اسناد در زمره مطالبات مردم بود، اظهار داشت: دستگاه قضایی در امتداد رضایتمندی مردم تلاش ویژه ای خواهدنمود.
حسن بابابی بیان کرد: این اقدام با تلاش دستگاه های قضایی و اجرائی بعد از ۴۰ سال انجام شده است.
وی ضمن تقدیر از بنیاد مستضعفان اظهار داشت: با مساعدت این بنیاد و اهدای زمین به مردم ۱۳۰ نفر از اهالی روستا صاحب ملک شدند که اسناد آن در این مراسم اهدا می شود.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور همین طور با اعلان اینکه ۱۴۰ فقره سند هم برای اراضی فاقد سند بود که امروز به اهالی روستا اهدا شد، اشاره کرد: وجود سند نه فقط سبب جلوگیری از اختلاف می شود بلکه یک پشتوانه اقتصادیست.


منبع:

0.0 / 5
153
1403/07/05
12:13:47
تگهای مطلب: اقتصاد , سازمان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۱
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی