ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری دریافت كرد

ایرانسل لوح زرین رضایتمندی مشتری دریافت كرد به گزارش نیو وبلاگ یک روز بعد از اعطای تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان به ایرانسل، لوح زرین دهمین دوره‌ی «همایش سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد جهش تولید» هم به ایرانسل، بعنوان تنها اپراتور تلفن همراه دریافت کننده‌ی این لوح، رسید.


به گزارش روابط عمومی ایرانسل، دهمین دوره‌ی همایش سراسری مشتری مداری با رویکرد جهش تولید، عصر چهارشنبه ۲۶ آذرماه ۱۳۹۹، در مرکز همایش های بین المللی رایزن در تهران برگزار گردید. در این همایش، که توسط مؤسسه‌ی آموزشی و پژوهشی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و در جهت تحقق اهداف کلان اقتصادی و نیل به خودکفایی برگزار شد، دکتر محمدحسین فرهنگی عضو هیأت رئیسه‌ی مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مدیران کشوری و مسؤولان اتاق ایران حضور داشتند و به سخنرانی پرداختند. در این مراسم، لوح زرین رضایتمندی مشتری، به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل اعطا شد که مهندس محمدعلی مقدم معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل، به نمایندگی، آنرا دریافت کرد.
با اهدای این لوح، ضمن اشاره به این که ایرانسل «گام های مؤثری در جهت رضایتمندی مشتریان» برداشته است، از ایرانسل، اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، تقدیر شده است. ایرانسل روز گذشته نیز، برای هفتمین سال متوالی، موفق شده بود تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان را از معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دریافت کند. 2121


منبع:

0.0 / 5
1026
1399/10/15
15:50:06
تگهای مطلب: اقتصاد , پژوهش , سازمان , صنعت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
X
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
newweblog.ir - حقوق مالکیت معنوی سایت نیو وبلاگ محفوظ است

نیو وبلاگ

وبلاگ عمومی